onsdag 11 november 2009

Filmaddicted

Jag såg (500) Days of summer häromdagen (med fantastiska Zooey Deschanel) och den var ju så bra att jag nog ska se den en gång till om ett tag. Nu kan man ju tro att jag alltid kollar på film. Och det kan man ju få tro, för så är det ju nästan. Men vad kan man annars göra om kvällarna? Jag virkar och kollar på film. Och kanske dricker te och äter skorpor med smör på. Vad gör ni om kvällarna? Finns det bättre saker att göra?
Nu längtar jag efter biofilm. Men snart kommer ju tonåringarnas tonårsfilm New Moon. Då får det nog bli en röd sammetsstol.

1 kommentar:

Klas Hjelm sa...

Åh, jag vill också se den! Jag blev helt kär i Zooey sedan jag såg Yes man. Hon är även ena halvan av ett trevligt band, She & Him, som jag lyssnat mig trött på. Finns på Spotify och sådär. Men det kanske du redan visste.

http://www.youtube.com/watch?v=FkzRyHa9a6g